Motyw graficzny 30. Jarmarku Dominikańskiego

Promocja wizualna tegorocznego 30 Jarmarku Dominikańskiego przedstawia ok 30 letnią kobietę o przenikliwym spojrzeniu, mocnym współczesnym makijażu, w kwiecistym ludowym wianku. Malowidło jest intensywnie kolorowe, spojrzenie bohaterki odważne i przenikliwe, twarz skupiona, pewna siebie, nieco dzika. Kobieta ta zna swoją wartość, ale też swoje korzenie, jest mocno osadzona we współczesności, ale pamiętająca o tradycji, z szacunkiem podchodzi do dziedzictwa kulturowego Wianek na głowie jest przysadzisty, bardzo różnorodny w formie i kolorze, pełen przepychu. Idea takiego przedstawienia nawiązuje do bardziej zdecydowanego zwrotu imprezy w stronę folku i tradycyjnych zwyczajów jarmarcznych, odejścia od muzyki disco i oczyszczenia strefy rzemieślniczej z produktów masowej produkcji. Ponadto Jarmark jako, że 30sty jest już dojrzały, rozpoznawalny w regionie, silnie wpisany w świadomość lokalną,może śmiało przyjąć twarz załączonej kobiety z malowidła.

projekt: Monika Tekielska-Chmielewska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *